2023 میں بھاپ کی خرابی 29 کو کیسے ٹھیک کریں۔

0
90

[ad_1]

بھاپ ایرر 29 ممکنہ طور پر پلیٹ فارم کی سب سے مبہم اور متضاد غلطی ہے۔ بہت سے کھلاڑی اپنے سٹیم گیمز کو لانچ کرتے وقت اس کا سامنا کر رہے ہیں۔ آپ یہ بھی محسوس کر سکتے ہیں کہ یہ شامل کرتے وقت ظاہر ہوتا ہے۔ فنڈز آپ کے اکاؤنٹ میں یا ایک بنانا خریداری بھاپ کی دکان پر۔ خرابی 29 کھلاڑیوں کو ان کی تبدیلی سے بھی روک سکتی ہے۔ اکاؤنٹ کی معلومات اور پاس ورڈ کو دوبارہ ترتیب دینا۔ اس کی وجہ سے، بھاپ کی خرابی 29 کسی ایک مسئلے سے وابستہ نہیں ہے اور بالکل مختلف چیزوں کی نشاندہی کر سکتا ہے۔

غلطی کا پیغام اس بات پر منحصر ہے کہ ایرر 29 کہاں پاپ اپ ہوتا ہے۔ سب سے عام واقعہ یہ ہے کہ آپ بھاپ گیم شروع کریں۔ غلطی کا پیغام کہتا ہے، “ایرر کوڈ: 29 (گیم کلائنٹ کو درخواست کی غلطی کا سامنا کرنا پڑا۔ ایرر کوڈ: 29))

بھاپ کی خرابی 29 کو کیسے ٹھیک کریں۔
بھاپ کی خرابی 29 کے لیے خرابی کا پیغام (تصویر از eXputer)

کلیدی ٹیک ویز

  • بھاپ کی خرابی 29 میں ہو سکتی ہے۔ کئی مقامات. کچھ کھلاڑی اپنے لانچ کرتے وقت اس کا تجربہ کرتے ہیں۔ کھیل، اور کچھ اسے تبدیل کرتے وقت دیکھتے ہیں۔ پاس ورڈ یا ایک خریدنا آئٹم بھاپ کی دکان سے۔

ان میں سے کچھ بھاپ کی خرابی 29 کے پیچھے وجوہات بنیادی طور پر مندرجہ ذیل شامل کر سکتے ہیں:

  • خراب انٹرنیٹ کنیکشن۔
  • فرسودہ ونڈوز سافٹ ویئر۔
  • اینٹی وائرس سافٹ ویئر مداخلت.

کو بھاپ کی خرابی 29 کو ٹھیک کریں۔، ان طریقوں پر عمل کریں:

  1. کا تازہ ترین ورژن انسٹال کریں۔ مائیکروسافٹ بصری C ++ دوبارہ تقسیم کے قابل.
  2. اگر بھاپ کی نیٹ ورک پورٹس بند ہیں، انہیں اپنے روٹر کی ترتیب سے کھولیں۔
  3. اپنے کو غیر فعال کریں۔ اینٹی وائرس سافٹ ویئر یہ دیکھنے کے لیے کہ آیا یہ غلطی 29 کو حل کرتا ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو، سافٹ ویئر میں Steam کو وائٹ لسٹ کریں۔
  4. یقینی بنائیں کہ آپ کے تمام کھیل فریق ثالث کے اکاؤنٹس بھاپ سے منسلک ہیں۔
  5. بالآخر، ایک سپورٹ ٹکٹ بنائیں اور Steam کے اہلکار سے رابطہ کریں۔ کسٹمر سپورٹ.

بھاپ کی خرابی 29 کی کیا وجہ ہے؟

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، بھاپ کی خرابی 29 ایک چیز کا حوالہ نہیں دیتی ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ اس خرابی کا سبب بننے والے مجرمین بالکل مختلف ہیں۔ غلطی 29 کے پیچھے اسباب کا ایک مختصر جائزہ یہ ہے:

  • اگر آپ جب بھی اسٹیم گیم شروع کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو آپ کو غلطی کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اس کا امکان ہے کہ آپ کے درمیان کوئی تنازعہ ہے۔ آسان مخالف دھوکہ اور بھاپ.
  • اسی طرح گیمز شروع نہ ہونے کا مطلب بھی مسائل کے ساتھ ہوسکتا ہے۔ مائیکروسافٹ بصری C++ دوبارہ قابل تقسیم۔
  • آپ کا انٹرنیٹ کنکشن اگر آپ کوئی خریداری نہیں کر سکتے یا اپنے اکاؤنٹ کا پاس ورڈ دوبارہ ترتیب نہیں دے سکتے تو مسئلہ ہو سکتا ہے۔
  • ضروری نیٹ ورک پورٹس آپ کے انٹرنیٹ راؤٹر پر بھاپ بلاک ہو سکتی ہے۔
  • کچھ گیمز کی ضرورت ہوتی ہے۔ فریق ثالث کا اکاؤنٹ کھیلنے کے لیے، جو شاید آپ کے Steam اکاؤنٹ سے منسلک نہ ہو۔
  • آپ کا اینٹی وائرس سافٹ ویئر بھاپ کی خرابی 29 کا سبب بھی بن سکتی ہے۔

بھاپ کی خرابی 29 کو کیسے ٹھیک کریں۔

آپ کی غلطی 29 کا حل اس بات پر منحصر ہوگا کہ یہ کب ہو رہی ہے۔ تاہم، ابھی تک ایک بھی ایسا طریقہ نہیں ہے جو آپ کے لیے غلطی کو دور کرے۔ غلطی 29 کے لیے کئی مختلف چیزیں ذمہ دار ہو سکتی ہیں۔ اس لیے، بھاپ کی خرابی 29 کے مستقل حل کے لیے اس گائیڈ میں بیان کردہ تمام طریقوں پر عمل کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔

مزید برآں، یقینی بنائیں کہ ٹربل شوٹنگ کے کچھ بنیادی اقدامات کو آزمائیں۔ یہ شامل ہیں آپ کا انٹرنیٹ کنکشن دوبارہ شروع کر رہا ہے۔ اور سٹیم، ونڈوز اور ڈرائیورز جیسے ضروری اجزاء کو اپ ڈیٹ کرنا۔

Microsoft Visual C++ انسٹال کریں۔

Microsoft Visual C++ ایک ضروری ونڈوز کمپائلر ہے جسے زیادہ تر بڑے گیمز کو صحیح طریقے سے چلانے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس ضروری جز کے بغیر، بہت سے گیمز میں مختلف خرابیوں کا سامنا کرنا پڑے گا، جو صرف 29 غلطی سے آگے بڑھے گا۔ آپ نے بصری C++ ڈاؤن لوڈ کیا ہو گا، لیکن یہ پرانا یا خراب ورژن ہو سکتا ہے۔ کسی بھی ممکنہ مسائل کو ختم کرنے کے لیے Visual C++ کو اپ ڈیٹ یا دوبارہ انسٹال کرنا اچھا خیال ہے۔

یہ ہے کہ آپ Microsoft Visual C++ دوبارہ تقسیم کرنے کے قابل کیسے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں:

  1. پر جائیں۔ مائیکروسافٹ بصری C++ دوبارہ تقسیم کرنے والے ویب صفحہ.
  2. ڈاؤن لوڈ لنکس تلاش کرنے کے لیے تھوڑا نیچے سکرول کریں۔ ان کا عنوان ہے “بصری اسٹوڈیو 2015، 2017، 2019، اور 2022۔
  3. آپ پر لاگو ہونے والے فن تعمیر پر کلک کریں۔ کھلاڑیوں کی اکثریت استعمال کرتی ہے۔ X64 ورژن.
  4. ایک بار ڈاؤن لوڈ ہونے کے بعد، انسٹالر چلائیں اور آن اسکرین ہدایات پر عمل کریں۔
Microsoft Visual C++ انسٹال کریں۔
مائیکروسافٹ ویژول سی ++ انسٹال کرنا (تصویر ایکسپوٹر کے ذریعے لی گئی)

آپ کو ڈاؤن لوڈ کے عمل کو مکمل کرنے کے علاوہ کچھ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد، اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ شروع کریں اور یہ دیکھنے کے لیے بھاپ کو دوبارہ لانچ کریں کہ آیا غلطی 29 کو ٹھیک کر دیا گیا ہے۔ اگر مسئلہ برقرار رہتا ہے تو ذیل میں مذکور مزید طریقے دریافت کریں۔

نیٹ ورک پورٹس کھولیں۔

اگر آپ Steam اسٹور پر خریداری کرتے وقت یا اکاؤنٹ کی معلومات میں ترمیم کرتے وقت Steam error 29 کا سامنا کر رہے ہیں، تو یہ مسئلہ آپ کے نیٹ ورک پر بند بندرگاہوں سے پیدا ہونے کا امکان ہے۔ نیٹ ورک پورٹس انفرادی نیٹ ورکس یا سرورز کو تفویض کردہ الگ الگ عددی عہدوں کی نمائندگی کرتے ہیں۔ یہ عددی شناخت کنندگان نیٹ ورک ٹریفک اور ڈیٹا پیکٹ کو ان کی مطلوبہ منزلوں تک پہنچانے میں بہت بڑا کردار ادا کرتے ہیں۔

اگر یہ بندرگاہیں مسدود ہیں، تو یہ قدرتی طور پر نیٹ ورک کے اختتامی نقطہ کی طرف ٹریفک کے بہاؤ میں خلل ڈالے گا جس سے یہ بندرگاہیں تعلق رکھتی ہیں۔ یہاں حل یہ ہے کہ ان بندرگاہوں کو اپنے نیٹ ورک روٹر پر دستی طور پر کھولیں۔ تاہم، احتیاط برتیں اور یقینی بنائیں کہ آپ غیر ضروری بندرگاہوں کو کھولنے سے گریز کریں۔ غیر ضروری بندرگاہیں کھولنا آپ کے انٹرنیٹ کنکشن کو غیر ملکی خطرات سے دوچار کر سکتا ہے۔

یہاں ان بندرگاہوں کی فہرست ہے جو آپ کو بھاپ کے لیے کھولنے کی ضرورت ہے:

  • ٹی سی پی: 27015، 27036، 443، اور 80۔
  • UDP: 27015، 27031، 27032، 273033، 27034، 27035، 27036، 4380، 3478، 4370، اور 4380۔

کھولنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔ آپ کے راؤٹر پر بھاپ کے نیٹ ورک پورٹس:

  1. اپنا راؤٹر تلاش کریں۔ IP پتہ، صارف نام، اور پاس ورڈ. آپ اپنے روٹر کے پچھلے حصے کو دیکھ کر اس معلومات کو نوٹ کر سکتے ہیں۔
  2. اب، ایک براؤزر لانچ کریں اور اس کے سرچ بار میں اپنے راؤٹر کا IP ایڈریس درج کریں۔ انٹر دبائیں، اور یہ پھر آپ کو روٹر پر لے جائے گا۔ لاگ ان پورٹل.
  3. اب، لاگ ان کرنے کے لیے اپنے روٹر کا صارف نام اور پاس ورڈ درج کریں۔
  4. ایک بار کنفیگریشن کے اندر، ان ترتیبات کو تلاش کریں جو آپ کو Steam کے نیٹ ورک پورٹس کو کھولنے دیتی ہیں۔
  5. راؤٹرز کے زیادہ تر بڑے برانڈز اس ترتیب کو کہتے ہیں۔ ورچوئل سرورز، NAT، یا پورٹ فارورڈنگ. آپ کا راؤٹر ممکنہ طور پر اسی ترتیب کا حوالہ دے گا۔
  6. آپ نیچے دیکھ سکتے ہیں۔ اعلی درجے کی سیکشن نیٹ ورک پورٹ کی ترتیبات کو تلاش کرنے کے لیے آپ کے روٹر کی ترتیب کا۔
  7. واقع ہونے کے بعد، درج کریں۔ نامزد پورٹ نمبر بھاپ کے لئے اور انہیں محفوظ کریں.
  8. اپنا راؤٹر دوبارہ شروع کریں۔.
بھاپ کی خرابی 29 کو ٹھیک کرنے کے لیے پورٹ فارورڈ کریں۔
راؤٹر میں بندرگاہیں کھولنا (ایکسپوٹر کو کریڈٹ)

اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو غیر فعال کریں۔

کیا آپ اپنے گیمز کو لانچ کرتے وقت خاص طور پر Steam error 29 کا سامنا کر رہے ہیں؟ یہ ممکنہ طور پر آپ کا مجرم ہے۔ تاہم، اگر آپ کو کہیں اور غلطی 29 مل رہی ہے اور آپ عام طور پر بھاپ/گیمز لانچ کر سکتے ہیں، تو آپ کو اس حل کو چھوڑ دینا چاہیے۔ آپ کا اینٹی وائرس سافٹ ویئر اسٹیم یا آپ کے اسٹیم گیمز کو شروع ہونے سے روک کر غلطی 29 کا سبب بن سکتا ہے۔ ایسا اس وقت ہوتا ہے جب اینٹی وائرس آپ کی ایپلیکیشنز کو ممکنہ خطرات کے پیش نظر غلطی کرتا ہے اور انہیں چلنے سے روکتا ہے۔

آپ کو سب سے پہلے یہ دیکھنا ہوگا کہ آیا یہ غلطی 29 کی وجہ ہے۔ ونڈوز فائر وال ڈیفنڈر کو غیر فعال کرنے کے اقدامات یہ ہیں:

  1. کھولو شروع مینو اپنے کی بورڈ پر ونڈوز بٹن پر کلک کرکے۔
  2. چھوٹے کو دیکھیں گیئر آئیکن اور ونڈوز سسٹم سیٹنگز کو کھولنے کے لیے اس پر کلک کریں۔
  3. سسٹم کی ترتیبات میں، تشریف لے جائیں۔ اپ ڈیٹ اور سیکیورٹی. یہاں سے، رسائی ونڈوز سیکیورٹی.
  4. اب، پر کلک کریں فائر وال اور نیٹ ورک پروٹیکشن.
  5. یہ آپ کو ایک نئی ونڈو پر لے جائے گا جہاں آپ کو سیکیورٹی کے تینوں اختیارات مل سکتے ہیں۔ یہ ہیں ڈومین نیٹ ورک، نجی نیٹ ورک، اور پبلک نیٹ ورک.
  6. ونڈوز فائر وال ڈیفنڈر کو غیر فعال کرنے کے لیے، بند کرو ان تینوں حفاظتی اختیارات۔
بھاپ کی خرابی 29 کے لئے اینٹی وائرس کو غیر فعال کریں۔
فائر وال اور نیٹ ورک پروٹیکشن سیٹنگز (تصویر eXputer کے ذریعے لی گئی)

اگر آپ پہلے سے طے شدہ ونڈوز ڈیفنڈر فائر وال کے علاوہ اینٹی وائرس سافٹ ویئر استعمال کرتے ہیں تو اسے بھی غیر فعال کر دیں۔ اب، اپنے گیمز کو Steam سے لانچ کرنے کی کوشش کریں اور دیکھیں کہ آیا آپ کو 29 نقص کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ وہ کھلاڑی جو اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو غیر فعال کرنے کے باوجود یہ ایرر دیکھ رہے ہیں انہیں یہ مرحلہ چھوڑنا چاہیے اور اپنے اینٹی وائرس کو دوبارہ فعال کرنا چاہیے۔ دوسری طرف، وہ کھلاڑی جنہوں نے ایرر 29 کو پاپ اپ ہونے سے روکا تھا، انہیں اب سٹیم اور ان کے گیمز کو اینٹی وائرس سافٹ ویئر میں وائٹ لسٹ کرنا چاہیے۔

یہ قدم انتہائی اہم ہے کیونکہ آپ کو اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو غیر معینہ مدت تک غیر فعال نہیں رکھنا چاہیے۔ یہ آپ کے سسٹم کو کسی ایسے وائرس سے بے نقاب کرنے کے خطرے کے قابل نہیں ہے جو آپ کی ذاتی معلومات میں دراندازی اور سمجھوتہ کر سکتا ہے یا اس سے بھی بدتر۔ کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔ ونڈوز ڈیفنڈر فائر وال میں وائٹ لسٹ ایپلی کیشنز:

  1. پہنچنا ونڈوز سیکیورٹی جیسا کہ پچھلے مراحل میں بیان کیا گیا ہے۔
  2. کلک کریں۔ وائرس اور خطرے سے تحفظ. اس سے ایک بالکل نئی ونڈو کھل جائے گی۔
  3. یہاں، آپ کو دوبارہ وائرس اور خطرے سے تحفظ تلاش کرنا ہوگا۔
  4. ایک بار واقع ہونے کے بعد، پر کلک کریں ترتیبات کا نظم کریں۔ وائرس اور خطرے کے تحفظ کے تحت واقع ہے۔
  5. اب، آپ کو اس وقت تک اسکرول کرتے رہنا چاہیے جب تک آپ اسے تلاش نہ کر لیں۔ اخراجات حصہ.
  6. یہاں تبدیلیاں کرنے کے لیے آپ کو منتظم کے مراعات کی ضرورت ہوگی۔
  7. کلک کریں۔ ایک اخراج شامل کریں۔. آپ کو بھاپ اور کوئی دوسرا گیم شامل کرنا چاہیے جو آپ کو خارج ہونے کے طور پر غلطی 29 دیتا ہے۔
اینٹی وائرس میں وائٹ لسٹ
ونڈوز فائر وال ڈیفنڈر میں وائٹ لسٹ پروگرامز (تصویر کاپی رائٹ بذریعہ eXputer)

کسی دوسرے فریق ثالث اینٹی وائرس سافٹ ویئر میں بھی ایسا ہی کریں جسے آپ استعمال کر رہے ہوں۔ اختیارات، یقیناً، سافٹ ویئر کے لحاظ سے مختلف ہوں گے۔ ایک بار ہو گیا، اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ شروع کریں بھاپ کی خرابی 29 کو مستقل طور پر حل کرنے کے لیے۔

فریق ثالث کا اکاؤنٹ بھاپ کے ساتھ لنک کریں۔

Steam پر کچھ گیمز آپ کو کھیلنے کے لیے بالکل الگ اکاؤنٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر یہ اکاؤنٹ براہ راست آپ کے Steam کلائنٹ سے منسلک نہیں ہے، تو غلطی 29 ہو سکتی ہے۔ تیسری پارٹی گیمنگ اکاؤنٹس کی چند مثالوں میں Rockstar، ایپک گیمزOrigin، اور Uplay.

Steam باضابطہ طور پر فریق ثالث کے اکاؤنٹس کو دستی طور پر لنک کرنے کا طریقہ پیش نہیں کرتا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اس گیم کی جانچ کرنی ہوگی جس سے غلطی 29 پاپ اپ ہوتی ہے اور تصدیق کرنی ہوگی کہ آیا اس کے لیے الگ اکاؤنٹ کی ضرورت ہے۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو، آپ کو متعلقہ گیم کی آفیشل ویب سائٹ یا کلائنٹ کھولنا چاہیے اور اپنے Steam اکاؤنٹ کے ساتھ کنکشن قائم کرنا چاہیے۔

سٹیم کے کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کریں۔

آخر میں، اگر کوئی غلطی 29 کو ٹھیک نہیں کر رہا ہے، تو آپ کو Steam کے آفیشل کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کرنا ہوگا۔ مسئلہ پسدید سے کچھ ہوسکتا ہے جسے صرف بھاپ کی سپورٹ ٹیم کا ایک پیشہ ور ہی ٹھیک کرسکتا ہے۔ یہ ہے کہ آپ سٹیم کے کسٹمر سپورٹ سے کیسے رابطہ کر سکتے ہیں:

  1. لانچ کریں۔ بھاپ اور پر دکھائے گئے اختیارات پر تشریف لے جائیں۔ اوپر بائیں طرف سکرین کے.
  2. اختیارات میں سے، پر کلک کریں۔ مدد اور پھر کلک کریں بھاپ کی حمایت. اس سے سپورٹ پیج لوڈ ہو جائے گا۔
  3. منتخب کریں۔ بھاپ کلائنٹ.
  4. اگلا صفحہ ان مسائل کی فہرست دکھائے گا جن سے آپ چن سکتے ہیں۔ جہاں آپ کی غلطی 29 ظاہر ہو رہی ہے اس کے مطابق اپنا انتخاب کریں۔
  5. اب پر کلک کریں۔ سٹیم سپورٹ سے رابطہ کریں۔. اس سے وہ صفحہ لوڈ ہو جائے گا جو آپ کو اپنے مسئلے کی وضاحت کرنے اور سٹیم کی سپورٹ ٹیم کو پیغام بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔
  6. اپنے مسئلے کے بارے میں زیادہ سے زیادہ لکھنا یقینی بنائیں تفصیل ممکن طور پر. اس کے علاوہ، منسلک کریں اسکرین شاٹس غلطی کے پیغام کا جو آپ دیکھتے ہیں۔
بھاپ کی خرابی کو کیسے حل کریں 29
سٹیم سپورٹ سے رابطہ کریں (eXputer سے اسکرین شاٹ)

کیا آپ نے بھاپ کی خرابی 29 کو ٹھیک کیا؟

اگر آپ اپنے سٹیم اکاؤنٹ کا پاس ورڈ تبدیل کرنے سے قاصر ہیں تو بھاپ کی خرابی 29 خاص طور پر مایوس کن ہو سکتی ہے۔ یہاں تک کہ یہ بہت سے کھلاڑیوں کو نقصان دہ حملوں کی وجہ سے ممکنہ طور پر اپنے اکاؤنٹس تک رسائی سے محروم کرنے کا باعث بن سکتا ہے۔ یہ غلطی 29 کو نہ صرف مایوس کن بلکہ انتہائی خطرناک بھی بنا سکتا ہے۔ تاہم، اس گائیڈ میں بتائے گئے تمام طریقوں کو اچھی طرح تلاش کرنے کے بعد، Steam error 29 کو مستقل طور پر حل کر دیا جائے گا۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

بھاپ کی خرابی 29 عام طور پر کب ہوتی ہے؟

آپ کو عام طور پر اپنا پاس ورڈ تبدیل کرنے، سٹیم اسٹور پر خریداری کرنے، اور گیم لانچ کرنے کی کوشش کرتے وقت غلطی 29 نظر آئے گی۔

ایرر 29 کی اطلاع دیتے وقت مجھے سٹیم کے کسٹمر سپورٹ کو کیا معلومات فراہم کرنی چاہئے؟

آپ کو وضاحت کرنی چاہیے کہ غلطی 29 کہاں سے زیادہ سے زیادہ تفصیل سے ظاہر ہو رہی ہے۔ نیز، سپورٹ میسج کے ساتھ ایرر اسکرین شاٹ بھی شامل کریں۔

میں بھاپ کی خرابی 29 کو کیسے ٹھیک کروں؟

آپ غلطی 29 کو کیسے ٹھیک کرتے ہیں اس کا انحصار اس بات پر ہوگا کہ غلطی کہاں ہو رہی ہے۔ عام طور پر، Microsoft Visual C++ دوبارہ تقسیم کرنے کے قابل انسٹال کرنا، ضروری نیٹ ورک پورٹس کھولنا، اور اپنے اینٹی وائرس میں Steam کو وائٹ لسٹ کرنے سے خرابی ٹھیک ہو جائے گی۔

اگلے:

کیا یہ مضمون مددگار تھا؟

شکریہ! اپنے تاثرات ہمارے ساتھ شیئر کریں۔ ⚡

ہم اس پوسٹ کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں؟ ہماری مدد کریں. ✍

Please enter your comment!
Please enter your name here