گر کر تباہ ہونے والے لارڈز (فکسڈ)

0
100

لارڈز آف دی فالن کریشنگ ایشو کمیونٹی میں اتنا رائج ہے کہ اس کے پاس ہے۔ منفی طور پر متاثر دی بھاپ کے جائزے گروں کے لارڈز کے لیے۔ کئی کھلاڑیوں کو کریش ہونے کا تجربہ ہے۔ کردار کی تخلیق، جبکہ کچھ اسے میں نوٹس کرتے ہیں۔ مین مینو. تاہم، بہت سے کھلاڑی لارڈز آف دی فالن کو مکمل طور پر لانچ نہیں کر سکتے کیونکہ یہ کریش ہو سکتا ہے۔ شروع.

نوٹ: آپ کو بالکل مختلف مسئلہ درپیش ہو سکتا ہے، جو کریش نہیں ہو رہا ہے، تو پڑھیں لارڈز آف دی فالن ملٹی پلیئر کام نہیں کر رہے ہیں۔

کلیدی ٹیک ویز

  • لارڈز آف دی فالن اتنا کریش کر رہا ہے کہ اس نے منفی طور پر متاثر گیم کے بھاپ کے جائزے
  • زیادہ تر حادثے کے بعد ہوتے ہیں۔ پہلی سنیما، لیکن کچھ کھلاڑی لارڈز آف دی فالن کریش کا تجربہ کرتے ہیں۔ شروع.
  • لارڈز آف دی فالن میں گر کر تباہ ہونا عام طور پر اس کی غلطی نہیں ہے۔ کھلاڑی لیکن ڈویلپرز گیم انجن کو صحیح طریقے سے بہتر نہیں کرنا۔

  • آپ کو سب سے پہلے یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کا پی سی پورا کرتا ہے۔ لارڈز آف دی فالن کو چلانے کے لیے کم از کم ہارڈ ویئر کی ضرورت ہے۔:
    • GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 590
    • سی پی یو: AMD Ryzen 5 2600 یا Intel Core i5 8400
    • رام: 12 جی بی

آپ کر سکتے ہیں۔ ان طریقوں پر عمل کریں کریشنگ کو ٹھیک کرنے یا ٹھیک کرنے کے لیے:

  • غیر فعال کریں۔ پی ایس او کا حساب کتاب شامل کرکے –.nopsos لارڈز آف دی فالن کے لانچ کے اختیارات میں۔
  • منتخب کریں۔ خودکار سیٹ گرافک سیٹنگز کے لیے فیچر۔
  • اگر آپ کو کریش آن کا سامنا ہے۔ شروعیہ دیکھنے کے لیے اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو عارضی طور پر غیر فعال کر دیں کہ آیا اس کی وجہ کیا ہے۔ اگر یہ ہے، وائٹ لسٹ لارڈ آف دی فالن آپ کے اینٹی وائرس سافٹ ویئر میں۔
  • کی سالمیت کی تصدیق کریں۔ ضروری گیم فائلز لارڈ آف دی فالن کو چلانے کی ضرورت ہے۔

گروں کے لارڈز کے لیے سسٹم کے تقاضے

سب سے پہلے، آپ کو تصدیق کرنی چاہیے کہ آیا آپ کے کمپیوٹر میں لارڈز آف دی فالن کو چلانے کے لیے درکار ہارڈ ویئر موجود ہے۔ لارڈز آف دی فالن کے لیے کم از کم اور تجویز کردہ ہارڈویئر کے تقاضے یہ ہیں:

کم از کم ہارڈ ویئر کی ضروریات

  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 590
  • VRAM: 6 جی بی
  • سی پی یو: AMD Ryzen 5 2600 یا Intel Core i5 8400
  • رام: 12 جی بی
  • ذخیرہ کرنے کی جگہ: 45 جی بی
  • DirectX ورژن: DirectX 12
  • آپریٹنگ سسٹم: ونڈوز 10 64 بٹ یا اس سے زیادہ

تخمینی کارکردگی: اگر آپ کا ہارڈویئر کم از کم ضروریات کو پورا کرتا ہے، تو آپ لارڈز آف دی فالن کو درمیانے یا اعلیٰ گرافک سیٹنگز پر چلا سکتے ہیں۔

تجویز کردہ ہارڈ ویئر کی ضروریات

  • GPU: NVIDIA GeForce RTX 2080 یا AMD Radeon RX 6700
  • VRAM: 8 جی بی
  • سی پی یو: AMD Ryzen 5 3600 یا Intel Core i7 8700
  • رام: 16 GB
  • ذخیرہ کرنے کی جگہ: 45 جی بی
  • DirectX ورژن: DirectX 12
  • آپریٹنگ سسٹم: ونڈوز 10 64 بٹ یا اس سے زیادہ

تخمینی کارکردگی: ہارڈ ویئر کی تجویز کردہ ضروریات کے ساتھ، لارڈز آف دی فالن کو ہائی گرافک سیٹنگز پر چلنے میں کوئی مسئلہ نہیں ہونا چاہیے۔

پی ایس او کیلکولیشن کو غیر فعال کریں۔

یہ وہ نمبر ایک وجہ ہے جس کی وجہ سے لارڈز آف دی فالن آپ کے لیے کریش ہو سکتا ہے۔ لارڈز آف دی فالن کے انجن میں ایک مسئلہ پی ایس او (پائپ لائن اسٹیٹ آبجیکٹ) کے حساب سے متعلق ہے۔

یہ مسئلہ لارڈز آف دی فالن میں کریش کا سبب بنتا ہے جب شیڈرز پہلے سنیما کے فوراً بعد مرتب کرنا شروع کر دیتے ہیں۔ اگرچہ لارڈز آف دی فالن کے ڈویلپرز نے تیزی سے ایک پیچ شروع کیا ہے جو اس مسئلے کو حل کرتا ہے، کچھ کھلاڑی اب بھی اس کا تجربہ کرتے ہیں۔

یہاں کام کا مقصد پی ایس او کیلکولیشن کو دستی طور پر غیر فعال کرنا ہے۔ یاد رکھیں، یہ ایک حل ہے نہ کہ حل۔ میں نے لارڈز آف دی فالن میں کریشنگ کو ٹھیک کرنے کے لیے اسی کام کا استعمال کیا۔

اہم: یاد رکھیں کہ یہ ممکنہ طور پر کسی نئے علاقے میں داخل ہونے پر جمنے کے چھوٹے مسائل کا سبب بن سکتا ہے۔ میرے خیال میں جب تک آپ کریشوں کو ٹھیک کر سکتے ہیں، چھوٹی منجمد قابل برداشت ہے۔

یہاں یہ ہے کہ آپ اسے کیسے کر سکتے ہیں:

  1. لانچ کریں۔ بھاپ اور اپنے پر تشریف لے جائیں۔ کھیل لائبریری.
  2. تلاش کریں۔ گروں کے لارڈز آپ کے گیمز کی فہرست سے۔
  3. ابھی، دائیں کلک کریں۔ گروں کے لارڈز اور منتخب کریں۔ پراپرٹیز.
  4. یقینی بنائیں کہ آپ اس میں ہیں۔ عام ٹیب پراپرٹیز ونڈو میں۔
  5. میں لانچ کے اختیارات، لکھنا –.nopsos اور باہر نکلیں. اگلی بار جب آپ لارڈز آف دی فالن لانچ کریں گے تو یہ پی ایس او کیلکولیشن کو غیر فعال کر دے گا۔
PSO حساب کو غیر فعال کرنا (تصویر eXputer کے ذریعے لی گئی)
حوالہ: دی سرکاری پیچ نوٹس آف لارڈز آف دی فالن پی ایس او کیلکولیشن کو غیر فعال کرنے کے لیے اس طریقہ کو استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں اگر آپ شیڈرز کو مرتب کرتے وقت کریشز کا سامنا کر رہے ہیں۔

گرافک سیٹنگز کے لیے آٹو سیٹ استعمال کریں۔

لارڈز آف دی فالن کے لیے نئے پیچ نے بہت سے فیل سیف کو مربوط کیا ہے جو کریش ہونے والے مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ تاہم، آپ کو گرافک سیٹنگز کو “خودکار سیٹان ناکام محفوظ طریقوں کو صحیح طریقے سے استعمال کرنے کے لیے۔ آٹو سیٹ آپشن کو استعمال کرنے سے لارڈز آف دی فالن آپ کے ہارڈ ویئر پر لاگو ہونے والی بہترین گرافک سیٹنگز کو تفویض کرنے کی اجازت دے گا۔ مزید برآں، یہ گیم انجن سے متصادم تمام گرافک آپشنز کو غیر فعال کر دے گا، جیسے NVIDIAکی ڈی ایل ایس ایس۔

نوٹ: اسٹارٹ اپ پر لارڈز آف دی فالن کریش کا تجربہ کرنے والے کھلاڑی یہ طریقہ استعمال نہیں کر سکتے۔

اگر آپ آٹو سیٹ فیچر کو استعمال کرنا نہیں جانتے ہیں تو ان اقدامات پر عمل کریں:

  1. لارڈز آف دی فالن لانچ کریں اور کلک کریں۔ ترتیبات.
  2. اندر کی ترتیبات، پر سوئچ کریں۔ گرافکس ٹیب.
  3. یہاں پہلا آپشن ہے “معیار کا خود بخود پتہ لگائیں۔
  4. آپ کو اس پر سیٹ کرنا ہوگا۔ خودکار سیٹ.
گرافک سیٹنگز میں آٹو سیٹ فیچر کا استعمال کرنا (تصویر از eXputer)
ذریعہ: یہاں ایک ہے Reddit پر سرکاری اعلان جو آپ کی گرافک سیٹنگز کے لیے آٹو سیٹ فیچر استعمال کرنے کا مشورہ دیتا ہے۔ لارڈز آف دی فالن کے ڈویلپرز نے بھی اس خصوصیت کو اپنے میں استعمال کرنے کی سفارش کی۔ پیچ نوٹ.

اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو غیر فعال کریں۔

یہ طریقہ ان کھلاڑیوں کے لیے ہے جو خاص طور پر اسٹارٹ اپ پر لارڈز آف دی فالن کریش کا تجربہ کرتے ہیں۔ سٹارٹ اپ پر کریش عام طور پر بیک اینڈ انجن کے مسئلے کے بجائے آپ کے پی سی میں تنازعہ سے منسوب ہو سکتے ہیں۔ کبھی کبھار، آپ کا اینٹی وائرس سافٹ ویئر آپ کے کمپیوٹر پر ایپلیکیشنز کو خطرہ سمجھ کر غلطی کر سکتا ہے اور انہیں مکمل طور پر کام کرنے سے روک سکتا ہے۔ یہ دیکھنے کے لیے کہ آیا یہ آپ کے کریش مسائل کا سبب بن رہا ہے، اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو عارضی طور پر غیر فعال کریں۔

انتباہ: اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو غیر فعال کرنا خطرناک ہے اور اسے لاپرواہی سے نہیں کیا جانا چاہئے۔ بصورت دیگر، آپ اپنے سسٹم کو ہر قسم کے مالویئر سے بے نقاب کر دیں گے۔

یہاں یہ ہے کہ آپ ونڈوز فائر وال ڈیفنڈر کو کیسے غیر فعال کرسکتے ہیں:

  1. کھولو شروع مینو اپنے کی بورڈ پر ونڈو بٹن دبانے سے۔
  2. اسٹارٹ مینو میں گیئر آئیکن پر کلک کریں اور داخل کریں۔ ونڈوز کی ترتیبات.
  3. یہاں، درج کریں اپ ڈیٹ اور سیکیورٹی سیکشن اور پھر ونڈوز سیکیورٹی.
  4. ونڈوز سیکیورٹی کے اندر، تلاش کریں۔ فائر وال اور نیٹ ورک پروٹیکشن آپشن اور اس پر کلک کریں۔ اس سے ایک نئی ونڈو کھل جائے گی جس میں ونڈوز سیکیورٹی کے اختیارات ہوں گے۔
  5. سیکیورٹی کے تین اختیارات ڈومین نیٹ ورک ہیں۔, نجی نیٹ ورک، اور پبلک نیٹ ورک.
  6. ان سب کو بند کر دیں، اور آپ کے کمپیوٹر کا فائر وال ڈیفنڈر غیر فعال ہو جائے گا۔
فائر وال اور نیٹ ورک پروٹیکشن سیٹنگز (تصویر eXputer کے ذریعے لی گئی)

اگر لارڈز آف دی فالن کا کریش ہونا بند ہو گیا ہے، تو آپ کو اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر میں گیم ڈائرکٹری کو وائٹ لسٹ کرنا چاہیے۔ میںاگر آپ نہیں جانتے کہ کیسے، آپ میری گائیڈ پر عمل کر سکتے ہیں، وہ تمام بڑے اینٹی وائرس سافٹ ویئر کی تفصیلات دیتا ہے اور اس میں مرحلہ وار ہدایات شامل ہیں۔

میرا تجربہ: میں نے محسوس کیا ہے کہ میرا اپنا اینٹی وائرس سافٹ ویئر بہت سے گیم کریشز کے پیچھے مجرم تھا۔ میری گیم ڈائرکٹری کو وائٹ لسٹ کرنے سے ہمیشہ میرے لیے مسئلہ حل ہو جاتا ہے۔ یہاں ایک اہلکار ہے۔ بھاپ سپورٹ پوسٹ اس صحیح مسئلے کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔

گیم فائلوں کی تصدیق کریں۔

لارڈز آف دی فالن کو چلانے کے لیے ضروری گیم فائلیں خراب ہو سکتی ہیں۔ یہ کریشنگ اور دیگر مختلف مسائل کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ یہ ایک عام واقعہ ہے، لہذا میں ہمیشہ آپ کے گیمز کی سالمیت کی تصدیق کرنے کی تجویز کرتا ہوں۔ شکر ہے، ایسا کرنا مشکل نہیں ہے کیونکہ Steam ایک بلٹ ان ٹول پیش کرتا ہے جو گمشدہ فائلوں کو آسانی سے نئی فائلوں سے بدل سکتا ہے۔

پڑھیں بھاپ اور دیگر مختلف گیم لانچرز میں اپنی گیم فائلوں کی تصدیق کرنے کے بارے میں میری گائیڈ۔

میرا تجربہ: اگر میں نے دیکھا کہ میرا گیم خراب ہو رہا ہے، منجمد ہو رہا ہے، یا تصادفی طور پر کریش ہو رہا ہے، تو میں اپنی گیم فائلوں کی تصدیق کرتا ہوں۔ یہ مسئلہ کو ٹھیک کرتا ہے۔

گر کریشنگ ایشو کے لارڈز پر میرے خیالات

ان طریقوں کے علاوہ، آپ خود لارڈز آف دی فالن میں ہونے والے حادثے کو ٹھیک کرنے کے لیے اور کچھ نہیں کر سکتے۔ آپ کو مزید اپ ڈیٹس کے ذریعے گیم کو بہتر بنانے کے لیے ڈویلپرز کا انتظار کرنا چاہیے۔ میرے ذاتی تجربے میں، سب سے حالیہ پیچ، جس میں PSO کیلکولیشن کو غیر فعال کرنے کی سفارش کی گئی تھی، وہ حل تھا جس نے میرے لیے کریش ہونے کے مسئلے کو حل کیا۔ آٹو سیٹ فیچر کا استعمال کریش ہونے سے چھٹکارا حاصل کرنے کا ایک انتہائی مؤثر طریقہ ہے، خاص طور پر تازہ ترین پیچ کی وجہ سے۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

لارڈز آف دی فالن کیوں کریش ہو رہا ہے؟

لارڈز آف دی فالن میں زیادہ تر حادثے گیم انجن کی اصلاح کے مسائل کی وجہ سے ہوتے ہیں، کھلاڑی کی غلطی نہیں۔ تاہم، خراب گیم فائلز یا ایپلیکیشن تنازعات کچھ منظرناموں میں کریش کا سبب بن سکتے ہیں۔

میں لارڈز آف دی فالن میں کریشنگ کو کیسے ٹھیک کروں؟

آپ PSO کیلکولیشن کو غیر فعال کر کے، اپنی گرافک سیٹنگز کے لیے آٹو سیٹ فیچر کا استعمال کر کے، اور اپنی گیم فائلوں کی سالمیت کی تصدیق کر کے کریشنگ کو ٹھیک کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ اگر آپ سٹارٹ اپ پر کریش محسوس کرتے ہیں، تو اپنے اینٹی وائرس سافٹ ویئر میں اپنی گیم ڈائرکٹری کو وائٹ لسٹ کریں۔

کیا لارڈ آف دی فالن کو مخصوص گرافکس کارڈز یا سافٹ ویئر کے ساتھ مطابقت کا کوئی مسئلہ ہے؟

آپ کو NVIDIA کے 30 یا 40 سیریز کے GPUs کے ساتھ مسائل کا سامنا ہو سکتا ہے۔ ڈویلپرز نے صحیح وجہ کی اطلاع نہیں دی ہے، لیکن وہ اسے ٹھیک کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

کیا یہ مضمون مددگار تھا؟

شکریہ! اپنے تاثرات ہمارے ساتھ شیئر کریں۔ ⚡

ہم اس پوسٹ کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں؟ ہماری مدد کریں. ✍

Please enter your comment!
Please enter your name here