ایمبریسر گروپ کا مالی بحران صرف وقت کی بات تھی۔

0
68

[ad_1]

کہانی کی جھلکیاں

  • ایمبریسر گروپ، سابقہ ​​نورڈک گیمز، آہستہ آہستہ بڑے پیمانے پر اکٹھا ہونے میں اضافہ ہوا جس کو ہم آج جانتے ہیں اور انہوں نے گیئر باکس، صابر انٹرٹینمنٹ، اسپائر، اور کرسٹل ڈائنامکس جیسے مشہور اسٹوڈیوز کو اکٹھا کرتے ہوئے ایک نہ رکنے والی خریداری کا سلسلہ شروع کیا۔
  • لاپرواہی خرچ کے کچھ نتائج ضرور نکلے تھے۔ اس کے بعد، Savvy Games کے ساتھ $2 بلین کا ناکام معاہدہ تب ہوا جب اس نے ٹوٹنا شروع کیا۔
  • کمپنی کو اس کے نتیجے میں شدید مالی بحران کا سامنا کرنا پڑا اور اس نے تنظیم نو کا اعلان کیا جس میں برطرفی اور پروجیکٹ کی بندش شامل تھی۔ اثرات بڑے اسٹوڈیوز جیسے گیئر باکس اور کرسٹل ڈائنامکس میں ظاہر ہوئے۔
  • ایمبریسر گروپ کا بحران ان کی حکمت عملیوں پر غور کرتے ہوئے ایک بہت ہی متوقع نتیجہ تھا۔ پہلے چند مضبوط منصوبوں کو احتیاط سے قائم کرنے کے بجائے توسیع پر توجہ مرکوز کرنا منصوبہ کی ایک مہلک خامی تھی۔

کون سوچ سکتا تھا۔ سویڈش نورڈک گیمز جتنا بڑا گروپ بن جائے گا۔ ایمبریسر گروپ ایک دن، ایک کے بعد ایک زیادہ سے زیادہ اسٹوڈیوز جمع کرنا؟ تاہم، آپ نے اسے ایک میل دور سے بھی دیکھا ہوگا۔ جب آپ واپسی کو حاصل کیے بغیر انتھک خریداری کرتے ہیں تو آپ کو شدید مالی بحران کا سامنا کرنا پڑے گا۔. یہ موجودہ ایمبریسر گروپ بحران کی جڑ ہے۔

نورڈک گیمز لائسنسنگ کے طور پر شروع کرتے ہوئے، کمپنی نے THQ اثاثے حاصل کیے اور بن گئی۔ ٹی ایچ کیو نورڈک، بعد میں ستمبر 2019 میں ایک ہولڈنگ کمپنی، ایمبریسر گروپ بن گیا۔ اپنے قیام کے بعد سے، گروپ نے دکھایا ہے۔ حصول میں گہری دلچسپی اور پچھلے کچھ سالوں میں بہت سارے سودے کیے ہیں۔ تاہم، یہ فیصلے کی غلطیاں، ناقص منصوبے، اور ناکام سودے ہیں۔ اب ہے کمپنی کو نازک صورتحال میں ڈال دیا۔.

ایمبریسر گروپ نے حصول پر کچھ بھی پیچھے نہیں رکھا

ایمبریسر گروپ کی کاروباری حکمت عملی شامل ہے۔ اسٹوڈیوز اور آئی پی خریدنا جیسے کل نہیں ہے۔. سالوں کے دوران، ایمبریسر گروپ کافی بڑا ہو گیا ہے۔ 120 سے زیادہ ترقیاتی اسٹوڈیوز کو ایڈجسٹ کریں۔ اس کی چھتری کے نیچے. 2022 تک، Embracer پہلے سے ہی تھا سے زیادہ خرچ کیا۔ حصول پر $8 بلین اور روکنے کا کوئی منصوبہ نہیں تھا۔. کمپنی کی بڑی خریداری اور مندرجہ ذیل خریداری کا سلسلہ کوچ میڈیا (موجودہ Plaion

کمپنی کی مکمل خریداری کی تاریخ ناقابل یقین حد تک وسیع ہے۔ کچھ قابل ذکر خریداریوں میں شامل ہیں۔ کوچ میڈیا/ڈیپ سلور $150 ملین میں جس نے انہیں ڈیمبسٹر اسٹوڈیو بھی دیا، کافی سٹین، گوٹ سمیلیٹر اسٹوڈیو $34 ملین میں، کنگڈم کم ڈیلیورینس ڈویلپر، وار ہارس اسٹوڈیو $37.5 ملین میں، اور پورٹنگ ماہر اور ورلڈ وار Z ڈویلپر، Saber Interactive $150 ملین میں.

آگے بڑھتے ہوئے، خریداریوں میں Borderlands ڈویلپر شامل ہیں۔ مجموعی طور پر $1.3 بلین میں گیئر باکس، Aspyr Media $100 ملین میں جو آگے بڑھ سکتا ہے، پرفیکٹ ورلڈ انٹرٹینمنٹ بڑے پیمانے پر MMORPG Neverwinter کے ڈویلپر کے ساتھ Cryptic Studios $125 ملین میںاور آخری لیکن یقینی طور پر کم سے کم نہیں۔ اسکوائر اینکس کے اثاثے بشمول کرسٹل ڈائنامکس، ایڈوس مونٹریال اور اسکوائر اینکس مونٹریال $300 ملین کے لیے.

ایمبریسر گروپ نے دیگر اثاثوں کے درمیان Eidos، Crystal Dynamics، اور Square Enix Montréal کے حصول کے لیے ایک معاہدہ کیا
کی طرف سےu/faffri میںکھیل

اور یہ ایمبریسر گروپ کی جانب سے پچھلے کچھ سالوں میں کی جانے والی ٹن خریداریوں میں سے صرف بڑی چیزیں ہیں۔ ایمبریسر گروپ کو اب تک رسائی حاصل ہے۔ متعدد اہم IPs جیسے رنگوں کا ربTomb Raider, Deus Ex, Legacy of Kain, Borderlands, Saints Row, and World War Z چند نام لیکن، کسی بھی ضرورت سے زیادہ خریداری کے ساتھ، مسائل بہت جلد پاپ اپ شروع ہو گئے.

2 بلین ڈالر کی ناکام ڈیل تابوت میں کیل تھی۔

ایمبریسر گروپ کی مسلسل خریداری کی خامیاں جلد ہی ظاہر ہونے لگیں۔ اگرچہ کمپنی نے حصول پر ایک خوش قسمتی خرچ کی، وہاں تھے کوئی قابل ذکر پروجیکٹ نہیں۔ یقینی واپسی کو یقینی بنانے کے لیے ترقی میں۔ یہاں تک کہ وہ منصوبے جو تیار کیے گئے تھے۔ مایوسی نکلی، اور یہ اس وجہ سے ہوسکتا ہے کہ جاری منصوبوں کو مضبوط کرنے کے بجائے زیادہ خریداریوں پر توجہ مرکوز کی گئی۔.

پر ایک نظر ڈالیں۔ سینٹس رو ریبوٹ مثال کے طور پر. پروجیکٹ اس طرح کی گندگی تھی ایمبریسر گروپ کو کرنا پڑا ڈویلپر کو بند کریں؛ وولیشن اسٹوڈیو. اسی طرح لارڈ آف دی رِنگز اور 5 سے زائد پراجیکٹس کے “استحصال” کے بیان کے بعد، لارڈ آف دی رِنگز گولم ایک بڑے مایوسی کا شکار نکلے۔. ہولڈنگ کمپنی کا بہت بڑا مجموعہ یقیناً متاثر کن ہے، لیکن ترقی کے معیار کو بہت زیادہ نقصان پہنچا بدلے میں.

یہ نقصانات ایمبریسر گروپ کے بحران کا محض آغاز تھے۔ سب سے زیادہ اہم ہٹ فنڈنگ ​​کی ناکام ڈیل تھی۔ ایمبریسر گروپ کے پاس کاموں میں ایک پراسرار معاہدہ تھا جو ہوگا۔ کمپنی کو 2 بلین ڈالر کی فنڈنگ ​​حاصل ہوئی۔. یہ Embracer کے بہت سے منصوبوں میں سرمایہ کاری تھی اور اس سے انہیں دن کی روشنی دیکھنے میں مدد ملتی۔ البتہ، معاہدہ کبھی کامیاب نہیں ہوا اور ٹوٹ گیا۔.

یہ راز بعد میں کھلا۔ ایمبریسر گروپ کا پارٹنر 2 بلین ڈالر کا معاہدہ سعودی فنڈ سے چلنے والا سیوی گیمز گروپ تھا۔. اس ناکامی کے نتیجے میں، ایمبریسر گروپ کو 2 بلین ڈالر کی فنڈنگ ​​کا نقصان ہوا، اور اس کے حصص گرنے کے ساتھکمپنی کو مجبور کیا گیا۔ متنازعہ مالیاتی فیصلوں پر غور کریں اور لاگت میں کمی کے طریقوں پر غور کریں۔ اس کے بجائے، بہت سے ظالمانہ لیکن ناگزیر فیصلے بھی شامل ہیں۔

ایمبریسر گروپ اور سیوی گیمز کا ناکام معاہدہ جنوب کی طرف جانے والی چیزوں کا آغاز تھا۔
ایمبریسر گروپ اور سیوی گیمز کا ناکام معاہدہ جنوب کی طرف جانے والی چیزوں کا آغاز تھا۔

اثرات اب بھی جاری ہیں۔

کمپنی انتہائی نتائج کا سامنا کرنا پڑا ناقص منصوبہ بند ضرورت سے زیادہ حصول کا۔ 2 بلین ڈالر کے معاہدے کی ناکامی کے بعد، کمپنی کے سی ای او لارس ونگفورس نے ایک کھلا خط جاری کیا۔ اس نے وضاحت کی کمپنی تنظیم نو سے گزرے گی۔. اس میں شامل ہے اسٹوڈیوز کو بند کرنا یا فروخت کرنا، ترقی کو روکنا یا جاری منصوبوں میں تاخیر، اور عمومی کٹ بیک.

اس تنظیم نو کا سب سے نمایاں اور غالباً ظالمانہ طریقہ جس کی شکل میں ظاہر ہوا ہے۔ برطرفی اور سائز کم کرنا. بہت سے ملازمین کو اپنے معاہدوں کے فوری خاتمے کا سامنا کرنا پڑا۔ گولم کے مکمل طور پر ناکام ہونے کے بعد، ڈویلپر ڈیڈیلک انٹرٹینمنٹ نے متعدد برطرفی دیکھی۔ اور یہاں تک کہ اعلان کیا ان کی ترقی کی بندش. وولیشن کی بندش کے بعد بھی ایسا ہی معاملہ دیکھنے میں آیا۔

دی لارڈ آف دی رِنگز: گولم اتنا برا تھا کہ اس نے پورے اسٹوڈیو کو مار ڈالا۔
دی لارڈ آف دی رِنگز: گولم اتنا برا تھا کہ اس نے پورے اسٹوڈیو کو مار ڈالا۔

مرضی بند کر دی گئی اور اس کے علاوہ، گیئر باکس میں متعدد ملازمین کو بھی فارغ کر دیا گیا۔. ہمیں یقین نہیں ہے کہ کتنے لوگ متاثر ہوئے ہیں، لیکن اس کا یقیناً ایک مضبوط اثر پڑا ہے۔ اسی طرح، تازہ ترین برطرفی کا شکار کرسٹل ڈائنامکس ہے۔، جیسا کہ ٹومب رائڈر اسٹوڈیو کو آخر کار ناگزیر عذاب کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ ہمیں یقین نہیں ہے کہ اس کا کیا مطلب ہے۔ کچھ اہم IPs جیسے Legacy of Kain اور ٹومب رائڈر۔

(میٹا) کرسٹل ڈائنامکس نے برطرفی کا اعلان کیا۔
کی طرف سےu/OrangeJr36 میںٹومب رائڈر

اور یہ ختم ہونے سے بہت دور ہے۔ یہ وہ جگہ ہے بڑے پیمانے پر برطرفی اور تنظیم نو کا صرف آغاز ایمبریسر گروپ میں ہو رہا ہے۔ ہم جلد ہی ان میں سے بہت کچھ دیکھنے کے پابند ہیں، اور یہ بھی ہے۔ بہت سے ممکنہ منصوبوں کو خطرے میں ڈال دیا. اب بھی ترقیاتی منصوبوں کے بارے میں کیا خیال ہے؟ مستقبل کے کاموں کے بارے میں کیا خیال ہے؟ یہ سب کے طور پر غیر یقینی ہو گیا ہے ایمبریسر اب بیرونی فنڈنگ ​​کی تلاش میں ہے۔ منصوبوں کو برقرار رکھنے کے لئے.

ایمبریسر گروپ کو پہلے کچھ پائیدار پروجیکٹس قائم کرنے چاہئیں

ایمبریسر گروپ کا قابل اعتراض مالیاتی فیصلوں نے آخر کار اسے پکڑ لیا۔. جب معاہدہ ناکام ہوا، تو کمپنی کو تھوڑی دیر کے باوجود احساس ہوا. دی میزیں کافی بے دردی سے لیکن پیشین گوئی کے ساتھ بدل گئیں۔ ایمبریسر گروپ کے لیے۔ کمپنیاں خریدنے سے لے کر جیسے کہ کوئی کل نہیں ہے، اخراجات میں کمی، ملازمین کی برطرفی، اور یہاں تک کہ پہلے حاصل کیے گئے اسٹوڈیوز کو فروخت کرنے پر غور کرنے تک، ایمبریسر کے لیے وقت بے رحمی سے بدل گیا۔

اور ایمانداری سے، کون اسے آتے نہیں دیکھ سکتا تھا؟ جس طرح ایمبریسر گروپ محض لاپرواہی سے پیسے خرچ کر رہا تھا اس کا جواز پیش کرنے کے لیے کوئی بڑا پروجیکٹ نہیں، اس پیمانے کا بحران صرف وقت کی بات تھی۔. جب آپ فضول خرچی کرتے ہیں اور چالاکی سے نہیں، تو یقینی طور پر کسی وقت آپ کے فنڈز ختم ہوجائیں گے۔ ایمبریسر کے اسٹوڈیوز کو دیکھو، اس کے ارد گرد خیالات کی سونے کی کانیں پڑی ہیں، لیکن توجہ صرف زیادہ سے زیادہ توسیع پر تھی۔.

ایمبریسر گروپ کو اپنی انتہائی توسیع کے ساتھ تھوڑا زیادہ محتاط رہنا چاہیے تھا۔
ایمبریسر گروپ کو اپنی انتہائی توسیع کے ساتھ تھوڑا زیادہ محتاط رہنا چاہیے تھا۔

میں کمپنی پر یقین رکھتا ہوں۔ پاس ہونا چاہئے پہلے مقدار پر معیار کو ترجیح دیں۔. دلکش IPs کے ساتھ کچھ حصولات جمع کریں، اور پھر ان کے ساتھ کام کریں۔ مٹھی بھر مضبوط منصوبوں کی ترقی پر توجہ مرکوز کریں اور ان کے استقبال کا انتظار کریں۔. یہاں تک کہ اگر وہ اتنے کامیاب نہیں ہوتے، کم از کم موجودہ پیمانے کے نقصانات تو نہیں ہوتے۔ اور اگر وہ معیاری مصنوعات بنانے کا انتظام کرتے ہیں، پھر وہ مقدار کی طرف بڑھ سکتے تھے۔.

ایمبریسر گروپ کا ضرورت سے زیادہ توسیع مناسب منصوبہ بندی کے بغیر کی گئی۔. اگر ان تمام حصولات کی وجہ سے مساوی تعداد میں مضبوط پروجیکٹ ہوتے تو یہ منصوبہ کافی حد تک جائز ہوتا۔ اب صورت حال دیکھیں۔ اعلیٰ افسران کے لاپرواہ فیصلوں کی وجہ سے بہت سے ملازمین کو ان کی نوکریاں مہنگی پڑی ہیں، جن کا کوئی قصور نہیں تھا۔. کمپنی کی ساکھ اور مالی حیثیت کو شدید نقصان پہنچا ہے اور اس نے ان کے مستقبل کے منصوبوں کو خطرے میں ڈال دیا ہے۔

سابق رضاکارانہ ملازمین میں سے کچھ ملازمت سے فارغ ہونے کے بارے میں کیسا محسوس کرتے ہیں۔
کی طرف سےu/dlegur میںصف اول

آخر میں، Embracer گروپ اس کے ناقص فیصلوں کا شکار ہو گئے۔. لاپرواہ حصول نے ترقیاتی منصوبوں کے لیے بہت کم فنڈز چھوڑے ہیں۔ ترقی کی بجائے کاروبار پر توجہ کمپنی کو اس بحران تک لے گئی۔جو ظالمانہ ہو سکتا ہے، صرف وقت کی بات تھی اور ہے۔ اس طرح کے بے ترتیب استحکام کا نتیجہ. ایمبریسر گروپ کو ضرورت سے زیادہ خرچ کرنے سے پہلے چند منتخب منصوبوں پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے تھی۔ مجھے امید ہے کہ یہ موجودہ مخمصے سے ٹھیک ہو جائے گا۔ اس میں کام کرنے کے لیے بہت سارے بہترین IPs ہیں۔.

کیا یہ مضمون مددگار تھا؟

شکریہ! اپنے تاثرات ہمارے ساتھ شیئر کریں۔ ⚡

ہم اس پوسٹ کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں؟ ہماری مدد کریں. ✍

Please enter your comment!
Please enter your name here